Archiwum bloga ❤❤❤

niedziela, 1 maja 2016

Hejka!

Witajcie!
Pewnie myślmyślicie wracam i bębęde dalej pisać, ale niestety nie...
Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe.
Ale nie martwcie się, mam jeszcze jednego bloga i pracuje nawet nad trzecim!
Niestety na ten nie mam pomysłów, ale zato na ten drugi mam ich mase!
Zapraszam bardzo serdecznie: nastoletniamiloscbarsandmelody.blogspot.com
Ale myśle tak sobie, że trzababy dokończyć te historie, ale to jeszcze nic pewnego. I nie mówie tu o dalszym pisaniu tylko o dodaniu jakiegoś Epilogu.
Napiszcie co o tym myślicie.
Mam nadzieje, żo do zobaczenia ❤

Pamiętajcie zajrzeć na nowego bloga! ❤❤❤

2 komentarze:

  1. Tak dodaj epilog❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda bo fajnie piszesz ale jak nie masz weny to wystarczy epilog. Zapraszam do mnie ----> http://bambinobam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń