Archiwum bloga ❤❤❤

czwartek, 17 marca 2016

Smutne informacje :(((

Hej wszystkim!
Chciałabym wam powiedzieć, że zawieszam bloga :(
Nie usune go, ale postu nie będą się pojawiać :(
Wiem, że mimiały być jeszcze te trzy rozdział, ale nie obiecuje, że je napisze.
Nie mam teraz wogule weny. Pustka w głowie.
Nie wiem, kiedy pojawi się pierwszy rozdział po przerwie, ale teraz postaram się coś pisać, ale wstawiać nie będe, bo rozdziały byłyby wstawiane nieregularnie.
Przerwa będzie trwtrwała ok. miesiąca, możmoże mniej, może więcej...
Mam nadzieje, że nie będziecie mieć tego za złe.
Przepraszam i do następnego!

5 komentarzy:

  1. Jeju.. jaka szkoda... Według mnie piszesz świetnie! Oby wena szybko wróciła :D I nie masz za co przepraszać! Będę czekać na kolejne, trzymaj się <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, szkoda że zawieszasz bloga ale jeśli twierdzisz, że wrócisz to trzymam Cię za słowo!
    Twój blog jest super i przykro by było że to koniec, masz talent jeśli sama nawet w to nie wierzysz.
    Dużo dużo dużo weny Ci życzę i będę tęsknić :)

    Pozdrawiam Daga :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu.
    Mam nadzieje ,że wena Ci wruci.
    Ja w wakacje miałam taką wene ,że napisałam 2 sezony ,ale nie wszystkie dodłam na bloga.
    Jeszcze wpadnę.

    Xoxo ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! Czm? Czm????? Głupia wena! Zawsze się jej na wakacje chce się jechać! 😑😕

    OdpowiedzUsuń