Archiwum bloga ❤❤❤

niedziela, 13 marca 2016

Rozdział 28 ❤❤❤

Przeczytaj notke pod rozdziałem!!!

Amber

Zobaczyłyśmy Charliego całującego się z jakąś flądrą! No jak on śmie?! Żucił Asie pore dni temu, a teraz obsciskuje się z jakąś babą?! O nie! Tak mojej siostry traktować nie będzie!
-Amber ja ide do domu- powiedziała zapłakana
-Idź, a ja zaraz przyjde- powiedziałam i dziewczyna poszła, a po podbiegłam do Charliego i tej laski. Szarpnęłam ją i krzyknęłam:
-Niedawno zerwałeś z moją siostrą, a teraz całujesz się z jakąś dziewczyną?!
-Ale to nie tak! Ja ci to wytłumacze- tłumaczył się
-Złamałeś Asi serce... Jesteś zadowolony?- zapytałam z wyrzutem i odeszłam. Poszłam do domu i odrazu poszłam do Asi.


Charlie

Chciałem przeprosić Asie. Nie uwierzyłem jej, a powinienem. Chciałem zaprosić ją na romantyczną randke. Poszedłem załatwić pare rzeczy i spotkałem moją byłą Alex:
Alex jest pustą zapatrzoną w siebie lalunią. Normalnie nie wiem jak ja z nią wytrzymałem 1,5 roku. Spotkałem ją dzisiaj i powiedziała, że wie o Asi i zniszczy nasz związek. Powiedziała, że musze udawać jej chłopaka przez cały dzień bo chce się pochwalić przyjaciółką, że ma sławnego chłopaka, inaczej pokaże Asi zdjęcia jak się całujemy. Zrobiliśmy je jak jeszcze byliśmy razem. Zgodziłem się udawać jej chłopaka, przez ten jeden dzień, ale nie spodziewałem się, że akurat teraz Amber z Asią postanowią zrobić sobie spacer i nas zobaczą! Cholera! I co ja mam teraz kurde zrobić?
-I co? Czyli jesteś wolny- powiedziała i chciała mnie pocałować, ale ją odepchnąłem.
-Daj mi spokój- powiedziałem z pogardą i odszedłem. Jestem strasznie głupi! Mogłem nie udawać jej cholernego chłopaka! Teraz Asia mi nie wybaczy... Ja ją tak bardzo kocham...

Amber

Z tego Charliego to jest dupek! Jak on może to robić Asi? Podbiegłam do niej i poszłyśmy do domu.
-Oglądamy jakiś film?- zapytałam
-No dobra- powiedziała ze sztucznym uśmiechem. Asia poszła po pop corn, a ja wybrałam najgłupszy film jaki wpadł mi do głowy. Wybrałam "Głupi i głupszy". Włączyłyśmy film i zaczełyśmy oglądać. Po 1,5 godz. obejrzałyśmy cały film.
-Am, nie obraź się, ale chce zostać sama- powiedziała Asia
-No jasne, to idź do siebie się połóż- powiedziałam, a dziewczyna poszła na góre. Strasznie się nudziłam więc postanowiłam pójść do Leo. Przebrałam się i poszłam:
Zapukałam do drzwi i otworzył mi uśmiechnięty Leo.
-Hej kotku- pocałował mnie
-Hej- powiedziałam i weszliśmy do środka.
-Co tam?- zapytał
-Nic, tylko strasznie się nudze, bo Charlie całował się z jakąś laską, a Asia teraz chciała zostać sama- wytłumaczyłam
-Jakto Charlie całował się z jakąś dziewczyną? To on wogule jest tu?- zapytał
-Najwyraźniej.
-A jak ona wyglądała?- zapytał
-Miała bląd włosy, ciemną karnacje, duże usta, brązowe oczy i była raczej szczupła- powiedziałam
-To chyba jego była, Alex. Ale nie rozumiem, czemu miałby się z nią całować. Ona była strasznie wredna i zapatrzona w siebie.- powiedział
-No, ale wkońcu jednak z nią był.
-Masz racje, ale nie gadajmy o tym, jak się czujesz?
-Dobrze, ale jednak jest mi smutno- powiedziałam, a chłopak mnie pocałował. Całowaliśmy się troche, ale nagle do salonu weszła mama bruneta.
-Dzień dobry -przywitałam się
-Dzień dobry, jak się czujesz Amber?- zapytała z troską
-Dobrze- uśmiechnęłam się
-Dobrze to ja ide do koleżanki. Wruce po 17:00, pa- powiedziała
-Cześć- powiedział brunet
-Dowidzenia- powiedziałam- To co robimy?
-No wiesz... Moglibyśmy....- powiedział
-Co?- zapytałam słodko, a on się uśmiechnął i zaczął mnie całować. Całował mnie coraz namiętniej. Posadził mnie sobie na kolanach i zaczął schodzić z pocałunkami na szyje. Owinęła nogi wokół jego pasa. Podniósł mnie i zaniósł do jego pokoju. Położył mnie na łużku i szybko zdjął ze mnie ubrania. Gdy mnie zobaczył, aż oczy mu się zaświeciły:
Po chwili zdjęłam mu koszulke, a dalej....
Po dwóch godzinach wstałam z łużka i zaczęłam się ubierać.
-Gdzie idziesz?- zapytał
-Nigdzie, tylko chce się ubrać- powiedziałam i powruciłam do ubierania się.
-Chodź na chwile- powiedział i mnie pociągną, a ja wylądowałam na nim (miałam już bielizne)
-Ja ide wziąć prysznic- powiedziałam i wstałam z niego.
-A co powiesz na...- przerwałam mu
-Nie ma mowy- zaśmiałam się i poszłam się wykąpać. Gdg weszłam spowrotem do pokoju chłopak był już ubrany.
-To co robimy?- zapytał
-Może się przejdziemy?- zaproponował
-No jasne- uśmiechnęłam się i poszliśmy.

PRZECZYTAJ
|
|
|
|
|
\,/


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hej, hej, hej!
Ja się podoba rozdział?
Wiem, że jest bardzo krótki, ale kompletnie nie miałam czasu. W tygodniu miałam 3 sprawdziany i do tego kartkówki. W sobote byłam na zajęciach plastycznych i musiałam odrobić lekcje, a dzisiaj byłam u mojej cioci :((
Ale zato postaram się w tym tygodniu dodać zamiast jednego rozdziału trzy.
Za trzy tygodnie będe pisała sprawdzian szóstkoklasisty, więc teraz nie będe sporo sprawdzianów tylko powtórki, a do sprawdzianu mniej więcej wszystko umiem, więc będe miała czas na pisanie :)
Mam nadzieje, że te trzy rozdziały wynagrodzą wam ten jeden krótki :)
Piszcie w komentarzach wasze pomysły i przemyślenia o blogu. Jak coś wam się.nie podoba to postaram się to poprawić ;)

CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Pozdrawiam ~W

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział świetny! Mam nadzieję, że Charlie wszystko wyjaśni Asi a ta mu wybaczy. Mam takie malutkie ale chodzi o błędy ortograficzne o wiele lepiej się czyta kiedy ich nie ma :) Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że te błędy walą w oczy, ale pisałam rozdział na szybko i postaram się je jak najszybciej poprawić :)

      Usuń
  3. Rozdział jak zawsze GENIALNY <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki że nie komentuje ale tak się wciągam że tylko klikam nowszy post ��

    OdpowiedzUsuń