Archiwum bloga ❤❤❤

poniedziałek, 1 lutego 2016

Rozdział 1 ❤❤❤

Amber
 Dziś jak zwykle wstałam o 6:00, zwlekłam zwłoki z łużka i poszłam do łazienki ubrać sie do szkoły. Po przebraniu poszłam do kuchni na śniadanie i tam czekała na mnie mama z Asią i o czymś rozmawiały a gdy weszłam od razu ucichły
Asia: Siema siostrzyczko jak sie spało?-zapytał jak zwykle wesoła
Amber: Super, a o czym gadałyście zanim weszłam?- po moim pytaniu mama westchnęła i powiedziała 
Mama: Amber, kochanie nie chciałam cie martwić i miałam zamiar powiedzieć ci o tym troche później... 
Amber: O co chodzi!-krzyknęłam wściekła 
Mama:Wyprowadzamy sie- powiadziała po chwili 
Amber: Co... Ale jak to- powiedziałam roztrzęsiona 
Mama: Tak wiem to trudne ale tata znalazł prace w Wali i tam się przeprowadzamy, a teraz idzcie do szkoły 
Amber: Ale mamo!
 Asia: Daj spokój Amber i tak nic nie zdziałasz- powiadziała po czym wyszłyśmy do szkoly Po niecałych 10 minutach byłam już pod szkołą gdzie czekała na mnie moja najlepsza przyjacióła Róża i mój chłopak Marcin. Od razu do nich podbiegłam i o wszystkim opowiadziałam. 
Róża: Kiedy wyjeżdżasz? 
Amber: Nie wiem nie pytałam
Róża: Na pewno jedziesz po zakończeniu roku więc mamy jeszcze tydzień i to napewno wykorzystamy 
Amber: Racja 
Marcin: Dobra kochanie ja już musze iść spotakamy się o 16:00 w parku? 
Amber:Jasne! Pa 
Marcin: To cześć dziewczyny 
Róża: A ty przypadkiem nie miałaś z nim zerwać?-zapytałam po tym jak Marcin poszedł 
Amber: Tak miałam ale nie mam serca z nim zrywać 
Róża: Ale wiesz że i tak będziesz musiała to zrobić 
Amber: Tak, tak wiem ale jeszcze nie teraz, a teraz już choć bo sie spóźnimy 
Róża: No dobra, dobra już ide-zaśmiała sie i poszłyśmy

Asia

Nie rozumiem Amber. Przeciesz to może być super przeżycie wyjechać z tąd i zacząć nowe życie. Od razu gdy weszłam do szkoły to poszłam do koleżanek i powiedziałam im o moim wyjwździe. Po przyjściu miałam jeszcze kilka minót więc słuchałam jeszcze piosenek bars and melody. Po lekcjach od razu wruciłam do domu i tam zobaczyłam Amber. 
Amber: Hej chciałam tylko powiedzieć żebyś przekazała mamie że wychodze 
Asia: Jasne przekarze, a gdzie idziesz? 
Amber: Ide spotkać sie z Marcinem 
Asia: Ok to idź ale nie wracaj za późno 
Amber: Ok- krzyknęła przy wyjściu. Po jej wyjściu od razu włączyłam telewizor i zaczęłam oglądać seriale.

Amber

Po wyjściu z domu skierowałam sie do parku gdzie miałam spotkać sie z Marcinem. Marcin:Hej Amber musimy pogadać- powiedział bardzo poważnie 
Amber: Hej 
Marcin: Chiałem z tobą pogadać. Bo chodzi o to że mysimy zerwać, to nie chodzi o ciebie tylko nie czuje tego co kiedyś, ale jesteś naprawde świetną dziewczyną...-chciał mówić dalej ale mu przerwałam 
Amber: Marcin, ja też chciałam z tobą zerwać, ja tak jak ty już nie czuje tego co kiedyś. 
Marcin: To zostaniemy przyjaciółmi? 
Amber: Jasne- powiedziałam i go przytuliłam-a teraz musze już iść.
Marcin: No to pa 
Amber: Pa. Po tym gdy weszłam do domu to od razy poszłam sie umyć i od razu poszłam spać


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ 
 Hejo! Jak wam się podoba 1 rozdział, bi mam nadzieje że bardzo i chciałam jeszcze dodać że Leo i Charlie pojawią się gdzieś w 4 rozdziale 
Następny rozdział jeszcze dziś tak gdzieś o 19 CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ

2 komentarze:

  1. Fajne, jestem tu nowa i serio spodobal mi sie twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się układa.
    Jak narazie....

    OdpowiedzUsuń