Archiwum bloga ❤❤❤

piątek, 12 lutego 2016

Rozdział 17 ❤❤❤

Asia

Popchnęłam otworzyć. Za drzwiami stał James. Nie chciałam żeby Amber się martwiła, więc wypchnęłam go na zewnątrz.
-Co ty tu do cholery robisz?!- krzyknęłam
-No jakto co? To- powiedział i mnie pocałował, a ja go odepchnęłam i walnęłam z liścia.
-Jeszcze tego pożałujesz!- krzykną i poszedł, a ja weszłam do środka
-Kto to był?- zapytał Leo
-Yyy... ktoś sie pomylił i zapukał do innego mieszkania- jąkałam sie
-A, ok- naszczęście uwierzył
-Gramy w butelke!- krzykną Charlie
-Nieee- jękneła Amber
-Ale czy ja sie kogoś pytałem- zaśmiał sie Charlie- to ty zacznij Amber, skora jesteś taka chętna- znów sie zaśmiał. Amber zakręciła butelką i na moje nieszczęśnieszczęście wypadło na mnie.
-Pytanie czy wyzwanie?
-Wyzwanie- powiedziałam, chociaż bałam sie tych jej wyzwań.
-Hmmmm.... Musisz....- zastanawiała się chwile i w końcu krzyknęła- musisz zamańczyć striptiz!!!
-Nie!- wydarłam sie
-Ja chętnie popatrze- powiedział Charlie
-Spoko tylko do bielizny-zbielizny-zaśmiała sie
-Tylko?- zapytałam- yh no dodobra- powiedziałem i zaczęłam tańczyć, a Amber zasłoniła Leo oczy.
-Ej- obużył się brunet
-O nie, nie ty nie będziesz patrzył- powiedziała Amber jakby mówiła do dziecko co mnie rozwaliło. Po akończeniu tańca spowrotem włożyłam ubrania, a Amber odsłoniła Leo oczy.
-Wkońcu!- krzykną brunet
-Ok, teraz ja kręce- powiedziałm i wypadło na Amber, a ona głośno przełknęła śline.
-Zemszcze sie- zagroziłam
-Em, a moge zmienić ci zadanie?-zapytała słodko
-Teraz to już za późno- powiedziałam i się chwile zastanawiałam
-No kurde nie moge wymyślić nic trudnego!- krzyknęłam- skąd ty masz takie pomysły?- zapytałam
-Z głowy- odpowiedziała
-Ja chyba nie chce wiedzieć co ty jeszcze masz w głowie- powiedzizaśm
-I dobrze że nie chcesz- zaśmiała sie Amber
-A czekaj bo zapomniałam. Pytanie czy wyzwaniw?- zapytała ze śmiechem
-Wyzwanie- odpowiedziała
-Yh no dobra i tak nic dobrego nie wymyśle więc całuj się z Leo przez 5 minut.- powiedziałam po czym Amber siadła na kolanach Leo i wpiła się w jego usta, ale nie całowali się 5 minut tylko 25.
-Ej, już czas miną- upomniał ich Charlie, a oni się od siebie oderwali.
-Dobra, znów ja kręce- powiedziała Am, zakręciła i wypadło na Leo.
-Pytanie czy wyzwanie?- zapytałam
-Niech będzie pytanie- powiedział
-Too, ile dziewczyn miałeś przedemną?- zapytała, a chłopak się lekko zarumienił
-Ym, zero- powiedział speszony.
-Ok teraz ty kręcisz- powiedziałam do bruneta. Zakręcił i wypadło na Charlsa. 
-Pytanie czy wyzwanie?- zapytał
-Wyzwanie- odpowiedzjał blondym
-Noto musisz wziąć Asie na ręce, pobiec z nią na taras i wrzucić do basenj- powiedział. 
-Chwila co?- zapytałam i zanim się obejrzałam wylądowałam w basenie
-I w co ja sie ubiore?!- zapytałam z wyrzutem i weszłam do salonu
-Amber jak ostatnio u mnie była to zostawiła jakieś ubrania- powiedział Leo.
-A no tak, to ja je przyniose, a gdzie są?- zapytała Amber
-U mnie w pokoju w szafie na górnej półce- powiedział brunet i Am wyszła. Po chwili wróciła i podała mi ubrania. Wyglądałam tak:
I po chwili wróciłam.
-Ślicznie wyglądasz- pochwalił mnie Charlie
-Dziękuje- odpowiedziałam i wruciliśmy do gry. Zrobiliśmy kilka rundek i poszliśmy coś zjeść. Zamówiliśmy pizze i znów poszliśmy do salonu oglądać film.

Amber

Oglądaliśmy filmy, aż nagle zrobiło się strasznie późno i Leo powiedział
-Ej może zostaniecie u mnie na noc?- zaproponował
-Ja jasne- powiedział Charlie
-My też chętnie tylko napisze do mamy- powiedziałam i napisałam do mamy
-To jak śpimy- zalytał Charlie
-To są dwie opcje, 1 to że ja śpie z Charlsem, a dziewczyny razem, a 2 opcja to ja śpie z Amber, a Charlie z Asią.
-Ja wybieram 2 opcje- powiedziałam i każdy mnie poparł
-Ok to za z Amber u mnie w pokoju a wy w pokoju gościnnym- powiedział
-To ja szybko skocze do domu po piżame i ciuchy na jutro, tobie też wezme- powiedziałam do Asi i wyszłam. Po 15 minutach byłam spowrotem.
-Tu masz ciuchy- podałam ubrania Asi
-To idziemy już spać- zaproponował brunet
-Yhym- odpowiedzielismy wszyscy i poszliśmy do pokojów
-To idziemy spać- zapytałam
-Jeszcze nie- odpowiedział i się do mnie przytulił- nie chce mi sie spać- dodał po chwil
-Tak, a niedawno sam zaproponowałeś żebyśmy szli już spać- zaśmiałam się
-Oj no, po prostu chciałem pobyć z tobą troche sam na sam, bo przeciesz mieliśmy tą małą przerwe i sie za tobą stęskniłem- powiedział
-Ja za tobą też, ale teraz pójde sie przebrać- powiedziałam i poszłam do łazienki i się przebrałam. Wyglądałam tak:
-Ale słodko wyglądasz- powiedział gdy mnie zobaczył
-Dziękuje- odpowiedziałam
-Co to robimy?- zapytał
-Nie wiem- odpowiedziałam
-A może by tak...- powiedział
-Nawet o tym nie myśl- upomniałam go
-Yh, no dobra- powiedział i go namiętnie pocałowałam
-To idziey spać?- zapytałam
-No jasne- odpowiedział i się położyliśmy

Asia

Razem z Charlim poszliśmy do pokoju gościnnego.
-Ok to ja ide się przebrać- powiedziałam i poszłam do łazienki. Wyglądałam tak:
-Amber mogła mi wybrać lepszą piżame- pomyślałam
-Super wyglądasz- powiedział
-Dzięki, ale Am chyba wybrała moją najgorszą piżame- narzekałam
-Wyglądasz ślicznie, a tera nie marudź i idziemy spać- powiedział
-No dobra, dobranoc- powiedziałam i lekko go pocałowałam
-Dobranoc- odpowiedział i poszliśmy spać


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Siema misie?
I jakr rozdział?
Przepraszam, że tak późno, ale była u mnie bff i nie miałam czasu napisać, ale mam nadzieje że się podoba :D
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Pozdrawiam ~W

6 komentarzy:

  1. Moje obawy co do Jamesa się potwierdziły :D Tylko zdziwiłam się kiedy James POCAŁOWAŁ Asie ! O shit ! Oj Amber lepszego zadania nie mogłaś wymyślić dla Asi. Mam nadzieję że nie zepsujesz żadnego związku!! Bo jeśli tak to dowiem się gdzie mieszkasz! No a tak na serio to nie musisz się mnie bać ja wcale taka nie jestem. :D Ciekawe czy tym razem dojdzie do czegoś pomiędzy Asią a Charliem. Czekam na nexta :* W wolnej chwili zapraszam do mnie : we-wanna-stay-young-barsandmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dam taki mały spojlerek :D W związku z jednej z par się troche namiesz, ale tylko tyle zdradzam :D, a twojego bloga bloga napewno przeczytam❤❤

      Usuń
  2. Hah tu Julia powróciłam������Czekam na ten specjał o którym rozmawiałyśmy����I proszę kolejny rozdział����������
    Twoja czytelniczka Julka����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety będzie jutro :((,więc troszke poczekasz:)), ale i tak wiesz mniej więcej co będzie :D

      Usuń