Archiwum bloga ❤❤❤

sobota, 6 lutego 2016

Rozdział 9 ❤❤❤

Jak to wyjeżdżasz?
-Przepraszam cie Asia, ale musze jechać do domu do babci, nie gniewasz się?
-Nie no co ty- powiedziałam, a chłopak porzegnał sie ze wszystkimi i poszedł
Amber
Po wyjściu Charlsa podeszłam do taty
-Tatusiuuuuu
-Co chcesz?- zapytał
-A mogłabym zostać dzisiał u Leo na noc?- zapytałam słodko
-Yh, no dobra tylko nie chce zostać neszcze dziadkiem- zaśpiał sie tato
-Spokojnie- odpowiedziałam i podeszłam do Leo
-Hej kotku- powiedział
-Hejka-odpowiedziałam- wiesz, może jednak przyjde do ciebie na noc- powiedziałam kreśląc różne wzorki na jego torsie
-Wiedziałem, że sie zgodzisz- odpowiedział chytrze
-Ok, tylko wstąpie do domu po jakieś ciuchy na jutro
-Ok- odpowiedział i pojechaliśmy. Leo poszedł do siebie a ja do siebie po swoje rzeczy. Weszłam do pokoju i spakowałam piżame i ciuchy na jutro
-Gdzie sie wybierasz sis- zapytał Asia
-Ide do Leo- odpowiedziałam cicho
-Na noc- zapytała podejźliwiem
-Może- odpowiedziałm speszona
-Siostra, nie denerwuj się- powiedziała
-Czym mam sie denerwować- zapytałam
-No wiesz, przeciesz wiem że wy i tak kiedyś no ten... wiesz...
-Ty i Charls też
-Ale mi i jemu jeszcze daleko, a wy już to prawie robiliście
-Wiem...
-Ale jak coś, to zawsze przyjć do mnie, może i jesteśmy siostrami ale też przyjaciółkami i mówimy sobue o wszystkim
-Tak, jak coś między nami zajdzue to ci powiem
-Idź już bo ukochany czeka- zaśmiała sie
-Ide, ide- powiedziałam i wyszłam. Po chwili byłam już pod domel Leo. Od razu zapukałam i otworzył mi Leo.
-Hej kochanie- przywitał sie
-Hej misiu-odpowiedziałam i lekko go pocałowałm i weszliśmy do środka.
-Dzień dobry- przywitałm się z mamą Leo
-Witaj, miło cie widzieć, Leo dużo o tobie opowiadał- powiedziałe pani Lee, na co ja się zaśmiałam
-Panią też miło widzieć- odpowiedziałam
-To dobrze dzieci, ja już wychodze. Tylko jak jutro wruce to dom ma być w całości- pogroziła palcem
-Tak jest- zasalutował Leo
-To do widzenia dzieci
-Do widzenia- odpowiedziałam
-Cześć mamo- powiedział Leo
-Wiedziałeś, że jej nie będzie- zapytałam kiedy pani Lee wyszła.
-Może- odpowiedział
-To ja zaniose twoje rzeczy na góre
-Pójde z tobą
-Ok to jesteś głodna- zapytał
-Troche- odpowiedziałsm
-To choć do kuchni
-Ok, a co jemy?- zapytałam
-Kanapki z nutellą- zapytał
-Jasne- odpowiedziałam, po czym zjedliśmy i poszliśmy na góre
-Ok, to tam jest łazienka- wskazał palcem na drzwi- ręczniko są w szawce, a żel stoi na szafce pod prysznicem
-Ok, to ty idź sie pierwszy kąpać
-No dobra- powiedział i wyszedł, a wrucił po 15 minutach
-Ok już jestem, teraz ty
-Już ide- powiedziałam i wyszłam
Leo
Gdy Ambi weszla do łazienki, to zorientowałem się, że nie wzieła piżamy, chciałem jej o tym powiedzieć, ale pomyślałem, że sama ją sobie weźmie. I tak jak myślałe po chwili zawołała
-Leo! Mógłbyś mi podać piżame!
-A mogłabyś sama ją sobie wziąć
-Nie
-Czemu- powiedziałem z chytrum uśmieszkiem
-Bo jestem w samej bieliźnie- powiedziała
-Mi to nie przeszkadza- powiedziałem
-Ale jestem gruba
-Nie jesteś
-Yh, no dobra- powiedziała i wyszła. Wyglądała nieziemsko.
                                                           (Bez tej nażutki)
Aż oczy mi się zaświeciły
-Wow, wyglądasz wow
-Wyglądam strasznie
Amber
Weszłam do łazienki i wzięłam prysznic, po prysznicu zorientowałam się że nie wzięłam ze zobą piżamy. Wtedy krzyknęłam do Leo żeby mi ją podał, ale nie. Kłuciliśmy się troche ale postawił na swoim.
-Wow, wyglądzasz wow- powuedział
-Wyglądam strasznie- powiedziałm
-Wyglądasz uroczo- powiedział przysuwając się do mnie i zaczął mnie całować. Całowaliśmy się bardzo namiętnie, aż w końcu zabrakło mi powietrza i sie od siebie odsuneliśmy. Leo usiadł na łużku, a ja podeszłam do swojej torby i wyjęłam piżame. W tym czasie Leo pidszedł do mnie od tyły, objął w tali, położył głowe na moim ramieniu i zaczął całować w szyje, co bardzo mi się spodobało, lecz po chwlili ocknęłam się i odsunełam.
-Coś nie tak?- zapytał
-Nie tylko chce się ubrać- powiedziałam i włożyłam piżame. Wyglądałam mniej więcej tak:
-Bez niej wyglądałaś lepiej- powiedział Leo, na co się zaśmiałam
-Idziemy spać- zapytałm
-Nie chce mi się spać- powiedział Leo
-Wsumie mi też nie, to co robimy- zapytałam, na co on zrobił mine pedofila
-Nawet o tym nie myśl- powiedziałam
-No przecierz żartuje- powiedział
-Ej, zgadnij co ostatnio dała mi Asia- powiedziałam
-No nie wiem, jakąś sukienke czy coś w tym stylu?- zapytał
-No nie koniecznie, dała mi tabletki antykoncepcyjne
-Co?- zapytał z niedowierzeniem Leo
-Tak, bk ona myśli że my wiesz...
-YYYYY.... ok- powiedział ciśgle zszokowany Leo- to co robimy
-Może coś obejrzymy- zaproponowałam
-Jasne a co- zapytał brunet
-Może igrzyska śmuerci- zaproponowałam
-Świetny pomysł- powiedział chłopak. Oglądaliśmy chwile, ale po jakimś czasie film przestał nas interesował i zaczeliśmy się napiętnie calować. Po chwili Leo zaczął schodzić z pocałunkami na szyje....


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No hej misie! Jak tam? Jak się podoba rozdział?
Jak myślicie czy Leo i Ambi zrobią to?
I przepraszam za błędy ale pisze na tablecie i przepraszam jeszcze za to że rozdział taki krótki, wiem, wiem miał być dłuższy, ale obiecałam że będzie dzisiaj i jest, a jest prawie 23:00, ale jutro napewno będzie dłuższy.
SZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Pozdrawiam ~W

3 komentarze:

  1. Jejciu jestem rozdział jak zwykle wspaniały ciągle sprawdzałam czy dodałaś i wreszcie.Kiedy next?Nie mg się doczekać��������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mój blog ci sie podoba❤❤ Rozdział będzie ok. 12:00
      Pozdrawiam ~W

      Usuń
  2. Cudowny. Nie moge doczekać sie next. I następny mogłabyś zrobić troche bardziej zboczony? Wiem ze.to dziwna prosba, ale to jedyny blog który czytam i jest tu coć o TYM
    Jak cos to na prośbe Amandy Kozidry

    OdpowiedzUsuń