Archiwum bloga ❤❤❤

poniedziałek, 1 lutego 2016

Rozdział 3 ❤❤❤

Wpadłam na Leo, i po zderzeniu z nim upadłam na ziemie
Leo: Nic ci nie jest? Tak bardzo cie przepraszam-pwiedział zakłopotany
Amber: Nie, nic mi nie jest- odpowiedziałam
Leo: Ale i tak w rekompensate zabieram cie do kina i nie przyjmuje odmowy
Amber: No dobra skoro tak to chyba musze z tobą iść do tego kina- odpowiedziałam rozbwiona, ale najpierw musze skoczyć do domu i sie przebrać
Leo: Ok to cie odprowadze
Amber: ok- odpowiedziałam i po 10 minutach byliśmy pod moim domem, od razu przy wejściu naskoczyła na mnie Asia

Asia

Od razu po wstaniu poszłam wziąć prysznic i chciałam zawołać Amber na śniadanie ale jej nie było. Bardzo sie o nią martwiłam. Dzwoniłam ale nie odbierała. Po jakimś czasie poddałam sie i włączyłam telewizor. Po niespełna pół godzinie przyszła Amber ale nie sama, przyszła z Leo.
Asia: Gdzie ty byłaś!?- wydarłam sie na nią przy wejściu
Leo: Spokojnie Amber była ze mną
Amber: No właśnie byłam z nim, a poza tym przeciesz wiesz, że co sobote chodze biegać
Asia: no w sumie racja, przepraszam, że tak na ciebie naskoczyłam, może obejrzymy coś?
Amber: Przepraszam ale umówiłam sie z Leo do kina. Może obejrzymy coś wieczorem?
Asia: No jasne
Amber: Ok to ja teraz ide sie przebrać. Zaczekasz na mnie- zwróciła sie do Leo
Leo: no jasne
Od razy po wyjściu Amber, Leo zaczął ze mną rozmawiać
Leo: Asiaaaaaaa-przeciągną moje imie, oj to źle wróży
Asia: Coooooooo
Leo: Mam małe pytanko
Asia: No to słucham
Leo: No...ten....no- jąkał sie
Asia: No wyduś to z siebie!
Leo: Czy Amber ma chłopaka?- zapytał niepewnie
Asia: Nie, nie ma- odpowiedziała rozbawioba
Leo: Z czego sie śmiejesz- zapytał
Asia: Z ciebie
Leo: Czego ze mnie-zapytał oburzony
Asia: Bo Leoś sie zakochał- zaczeła spiewać
Leo: Wcale że nie!
Asia: Wcale że tak!
Mieliśmy sie dalej kłucić gdy nagle wyszłam Amber olśniewająco ubrana:


Amber

Gdy weszłam do salonu usłyszałam kłutnie. Gdy mnie zobaczyli to zamilkli.

Amber: Już jestem
Leo:To idziemy?
Amber: Jasne! To pa Asia!
Asia: Pa
Po wyjściu ruszyliśmy do kina. Wybraliśmy bilety na igrzyska śmierci w 3D. Po wyjściu poszliśmy jeszcze coś zjeść i wróciliśmy do swoich domów. Po przyjściu przywitałam sie z siostrą, umyłam sie i przłożyłyśmy nasz wieczór filmów na jutro. Postanowiłyśmy też że zaprosimy chłopaków.

Asia

Po przyjściu Amber była tak zmęczona że przełożyłyśmy wieczór filmów na następny dzień i chcemy zaprosić też chłopaków.
Następnego dna wstałam o 8:00 a była niedziela. Jak na mnie to późno- Pomyślałam.
Po chwili napisałam do Charliego z pytaniem czy przyszedłby do nas na wieczór filmów a ten od razu sie zgodził.

Amber

Rano wstałam o 8:00. O Boże jak wcześnie!!! Pomyślałam. Po zrobieniu porannej toalety napisałam do Leo czy przyjdzie do nas na wieczór i sie zgodził.

Leo

Słodko sobie spałem aż tu nagle dostałem sms-a od Amber. Od razu sie rozbudziłem i przeczytałem. Zaprosiła mnie na maraton filmowy więc od razu sie zgodziłem. Miałem nadzieje że będe miał okazje pobyć z nią sam na sam. O Boże o czym ja myśle przeciesz jesteśmy tylko przyjaciółmi. A może Asia miała racje, może serio sie w niej zakochałem...

Charlie

Dziś wstałem bardzo wcześnie ,o 7:00 po godzinie napisała do mnie Asia i zapytała czy przyjde do niej na maraton filmowy a ja oczywiście sie zgodziłem

Amber

Dochodzi już 18 za pare minut przyjdą chłopcy. Gdy już przyszli wszyscy rozsiedliśmy sie wygodnie na kanapia i włączyliśmy "Harry Potter i kamień filozoficzny" a potem wiele innych filmów. Po jakimś czasie Asia wzięła Charliego do swojego pokoju. Więc ja zrobiłam to sami i poszłam z Leo do mojego pokoju.
Siedzieliśmy na łużku w ciszy, aż nagle chłopak sie do mnie zbliżył i zaczą namiętnie całować...


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hejo to znów ja! Wiem że rozdział miał być jutro ale mam teraz taką wene że nie moge jej zmarnować!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Całusy "W"

3 komentarze:

  1. Greyt! No jak zawsze cudownie i w końcu zmienilaś to w jaki sposóp jest napisany blog bo moim zdaniem wcześniej byłbyło to troche wkuwkurzające. Już ide czytać nexta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog już został zmieniony. Wcześniej nie zauważyłam że to tak wygląda, ale już to zmieniłam❤❤❤
      Pozdrawiam ~W

      Usuń
  2. Awwwww :3
    Ale mnie wciągneło.

    OdpowiedzUsuń