Archiwum bloga ❤❤❤

wtorek, 16 lutego 2016

Rozdział 20 ❤❤❤

-Jestem w ciąży...
-Coo?- zapytałam z niedowierzeniem
-Jestem w ciąży- powtórzyła Asia, a ja i Leo nie mogliśmy z siebie nic wydusić
-Żartowaliśmy!!- krzykną Charlie
-Coo?!- zapytałam wścwściekła
-No żartowaliśmy- powturzyła dziewczyna
-Nigdy więcej tak nie żartujcie!- krzykną Leo, był bardzo wściekły
-No nie gniewajcie się już- mówiła Asia
-Yh, no dobra ale już tak nie żartujcie- westchnęłam
-A tak właściwie to kiedy się pogodziliście?- zapytałam po chwili
-Dzisiaj, Charlie przyszedł i mnie przeprosił i mu wybaczyłam- sprostowała blądynka
-A, to dobrze, że się pogodziliście- powiedziałam
-Bardzo dobrze- powturzył Charls i pocałował Asie
-To może pogramy w butelke?- zaproponował Leo
-Nie!- powiedziała, a raczej wykrzyknęła Asia
-Mi też sie nie chce w to grać- powiedziałam
-Mi też nie- dodał Charls
-To co robimy?- zapytał brunet
-Może coś obejrzymy- zaproponowałam
-Mi pasuje- powiedziałam Asia, a reszta ją poparła
-Co oglądamy?- zapytałam
-Może "50 twarzy Greya"- zaproponował Charls, a Asia popatrzyła na niego zabujczym wzrokiem
-Albo jednak nie- dodał lekko przestraszony
-To może "Obecność"- zaproponował Leo
-Ja się zgadzam- powiedziała Asia
-Ja też- poparł ją Charls
-A ja nje chce, ale jestem już przegłosowana- powiedziałam, a brunet włączył film. Tylko zdziwiłam się, że Asia się zgodziła na ten filmo, bo przeciesz ona panicznie boi się horrorów. Po chwili brunet włączył film i zaczeliśmy oglądać. Już po 10 minutach zaczęłam się bać i wtuliłam się w Leo, a on mnie lekko pocałował, całowaliśmy się coraz namiętniej, aż nagle Charlie krzykną:
-Możecie przestać sie miziać i zacząć oglądać,a a jak nie to idzcie przynajmniej do pokoju-powiedział zażenowany Charls
-No dobra- powiedział Leo i wruciliśmy do oglądania, ale żadno z nas nie wytrzymało do końca filmu i wszyscy zasneliśmy. Wstałam rano jako pierwsza. Nie chciałam ich budzić więc poszłam się przebrać. Wyglądałam tak:

Gdy zeszłam na dół zobaczyłam śpiących chłopaków i przebraną już Asie:
-Kiedy się przebrałaś?- zapytałam po chwili
-Przed chwilą- powiedziałam
-Musimy obudzić chłopakow- powiedziałam siedając przy stole
-Nie trzeba nas budzić- powiedział jeszcze zaspany Leo, a ja się do niego uśmiechnęłam, co on odwzajemnił.
-My sie będziemy już zzbierać-powiedział Charlie
-Już?- zapytała Asia
-No niestety- powiedział Leo i mnie namiętnie pocałował, co odwzajemniłam
-No przestanie już- oburzył się Charlie
-No dobra- zdenerwowałam się
-To papa- pożegnaliśmy się i chłopcy wyszli
-Co robimy?- zapytała Asia po wyjściu chłopaków
-Może pujdziemy do parku?- zaproponowałam
-Dobry pomyśł- przyznała Asia i wyszłyśmy. Po chwili przez przypadek zdeżyłyśmy się z jakąś dziewczyną.
-Ojej przepraszam, nie chciałam na was wpaść- tłumaczyla
-Spokojnie nic się nie stało, a tak właściwie to ja jestem Amber a to Asia, a ty jesteś...
-Jestem Angelica- przywitała się
-Mieszkasz gdzieś niedaleko?- zapytałam
-Tak na tamtej ulicy, dom 133- powiedziała
-A my mieszkamy na tej samej ulicy tylko dom 138- odpowiedziałam
-Czyli mieszkamy niedaleko- zaśmiała sie
-Od kiedy tu mieszkasz bo nigdy cie tu nie widziałam?- zapytałam
-Przeprowadziłam się wczoraj- wytłumaczyła
-Jak masz teraz czas to możemy cie oprowadzić po mieście- zaproponowała Asia
-Jak to nie problem to jasne- odpowiedziała Angelica i poszłyśmy. Oprowadzałyśmy ją przez 2 godziny i wróciłyśmy do domu.
-Fajna ta Angelica- powiedziała
-No fajne- odpowiedziałam i poszłyśmy się przebrać w piżamy i poszłyśmy spać.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Siemka miesi! Jak tam?
Jak się podoba rozdział?
Przepraszam, że taki krótki ale nie miałam czasu napisać.:(((
Następny rozdział już jutro, ale nwm o której, zależy jak sie wyrobie :D
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Pozdrawiam ~W

3 komentarze:

  1. Powrocilam...czekam na Nexta ������Już mnie przestraszylas z tą ciążą ������
    Twoja stała czytelniczka Julia����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie udawaj :D przeciesz dobrze wiedziałaś o ciąży :D

      Usuń
  2. Czemu nie ??Ale ja zapominam dużo rzeczy to wiesz��������

    OdpowiedzUsuń